logo-bg

چرا از بوتاکس برای زیبایی استفاده می شود؟

User Rating:  / 2
Category: تزریق بوتاکس
Hits: 30714

bootax-parszi.com51623

 

در سالهای اخیر، علم تزریق سم بوتولینوم که اصطلاحا بوتاکس گفته می شود، رونق پیدا کرده است. بوتاکس در واقع نام تجاری یکی از انواع سم بوتولینوم است که در کشور آمریکا تولید می شود. در ایران هیچکس از بوتاکس (نام تجاری یک کمپانی آمریکایی) استفاده نمی کند و سم بوتولینوم تولید شده در شرکتهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
اثری که سم بوتولینوم بر بدن می گذارد، ایجاد یک فلج موقت در عضلات است. مصرف این سم در دوزهای بالا باعث مسمومیت غذایی می شود. گاهی اوقات در برخی از مسمومیت ها سم بوتولیم تولید می شود و همراه با ورم است. حتی می تواند مسمومیت آنقدر شدید باشد که منجر به مرگ شود. علت مرگ هم با این سم، همان فلج عضلات است. عضلات تنفسی فلج می شوند و کمبود اکسیژن در بدن مرگ را به دنبال خواهد داشت.

Register to read more...
 

تزریق بوتاکس

User Rating:  / 3
Category: تزریق بوتاکس
Hits: 29464

 

تزریق بوتاکس

در رابطه با تزریق بوتاکس بیشتر بدانید
استفاده از سم بوتولینیوم ( بوتاکس ) یکی از راههای شایع کاهش چین و چروکهای صورت است. این سم،یک پروتئین خالص شده استریل حاصل از باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم در آزمایشگاه است. با تزریق این ماده در مقادیر کم بداخل عضله صورت، عضلات اطراف ناحیه تزریق قابلیت تحریک شدن توسط عصبها را برای مدت چند ماه از دست می دهند و به علت بی حرکتی عضلات ،چین وچروک ناخواسته صورت کم می شود.

Register to read more...