logo-bg

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال یا میکرونیدلینگ آر اف

User Rating:  / 7
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 28541

Scarlet RF - Fractional RF Microneedle

 

آر اف فرکشنال سوزنی نسل جدیدی ازتکنولوژی جهت جوانسازی پوست است . آر اف سوزنی جوان کننده و بازسازی کننده سطح و عمق پوست است . این تکنولوژی با ترکیب از دو مکانیسم لایه برداری فرکشنال در سطح اپیدرم و رساندن امواج گرمایی کنترل شده از طریق میکرو نیدل یا سوزن های بسیار کوچک در سطوح مختلف از درم باعث تحریک کلاژن سازی می شود . کمترین درد را داشته و بیشترین جوانسازی را با ان میتوان به دست آورد .

Register to read more...
 

هفت نشانه‌ای که می‌گویند شما به متخصص پوست نیاز دارید!

User Rating:  / 2
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 22669

beautiful-skin

برای پوستتان وقت بگذارید و به پزشک مراجعه کنید

اگر برای سلامتی خودتان اهمیت قائل هستید پس برای پوست خود بیشتر وقت بگذارید ؛ در صورتی که یکی از ۷ نشانه زیر را در پوست خود مشاهده کردید فوراً به متخصص پوست مراجعه کنید.

 

Register to read more...
 

علت ریزش مو در فصل پاییز

User Rating:  / 1
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 22635

ریزش مو در پاییز

وقتی به اطراف خود نگاه کنید می بینید در همه جا مو وجود دارد در حمام؛ در لباسهایتان؛ در برس! آیا فکر میکنید در طول ماههای پاییز ریزش موی بیشتری دارید؟ محققان سوئدی در تحقیقات جدید خود متوجه شدند که در پاییز ریزش مو بیشتر است

دلیلش چیست؟

Register to read more...
 

ویتامین ها و زیبایی پوست

User Rating:  / 3
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 22705

drfatah 0010

 

ویتامین های مختلف می توانند برای هر قسمت از بدن مفید باشند اما برخی از آن ها به طور استثنایی شما را در داشتن پوستی لطیف یاری می کنند.
 
برای داشتن یک پوست زیبا باید رفتارهای مناسبی داشته باشید تا هیچگاه دچار مشکلات مختلف نشوید. استفاده از کرم های مختلف، پودرهای متفاوت و حتی ماسک های میوه ای و غیره مواردی هستند که برای زیباتر شدن پوست از آن ها استفاده می شود اما ویتامین ها را همیشه ما به باد فراموشی می سپاریم که چه مقدار می توانند برای سلامت پوست مفید باشند.

Register to read more...
 

چند ورزش موثر برای زیبایی صورت

User Rating:  / 1
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 18134

ورزش صورت

ورزش های صورت برای بهبود پوست عبارت است از حرکاتی زنجیره ای و منقبض کننده و محرک برای تحت فشار گذاشتن و آزاد سازی عضلات صورت است که شکلی از بدنسازی ،اما برای صورت و گردن است.این نرمش ها علاوه بر افزایش حجم عضلات صورت ،باعث بالا کشیدن و به اصطلاح لیفتینگ ملایم پوست صورت هم میش وند.در واقع با این نرمش ها گردش خون زیر پوست بیشتر می شود و در نتیجه اکسیژن و مواد مغدی بیشتری به سلول های مختلف در همه قسمتهای صورت می رسد.

Register to read more...
 

Page 4 of 8