logo-bg

چگونه پوستی شفاف داشته باشیم؟

User Rating:  / 4
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 24117

66-4267

 

اگر می‌خواهید پوستتان در بلندمدت سالم و صاف بماند، باید دانسته‌های خود را درباره موثرترین روش‌های مراقبت از پوست افزایش دهید. کمی وقت بگذارید تا اطلاعاتتان را از روش‌های مختلف نگهداری از پوست افزایش دهید و آنها را به کار بندید. حتما بعد از اینکه مراقبت بیشتری از پوستتان کردید و نتیجه را دیدید؛ از توجهی که به پوست خود داشتید لذت می‌برید.
در اینجا به برخی از نکاتی که در داشتن پوستی سالم مهم هستند، اشاره می‌کنیم:

Register to read more...
 

برای پوست کدر از چه ماسکی استفاده کنیم؟

User Rating:  / 6
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 24099

ماسک پوست کدر - دکتر سهیل فاتح - متخصص پوست و مو و زیبایی

 

گاهی اوقات احساس مي كنيم پوستمان تيره و كدر شده، آن هم نه با نور خورشيد و يا خستگي بلكه به حالت جرمي كه بر روي پوست سنگيني مي كند. زماني كه چنين احساسي نسبت به پوست خود پيدا مي كنيم بهتر است از ماسكهايي كه حالت چسبندگي بيشتري داشته و اين جرم ها را جذب خود كرده و لايه اي از روي پوست بر مي دارد استفاده كنيم و شفافيت و روشني پوستمان را دوباره برگردانده و به آن شادابي ببخشيم. چند ماسك روشن كننده مخصوص اين نوع پوستها وجود دارد كه ساده و راحت در منزل تهيه مي شود و بسيار در شفاف كردن پوست موثر است.

Register to read more...
 

زیبایی پوست

User Rating:  / 2
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 24355

mask3

 

یکی از کارهایی که در زمینه زیبایی پوست به ویژه صورت انجام می گیرد لایه برداری با پیلینگ است. این روش برای حذف سلول های مرده سطح پوست و کاهش منافذ لکه های سطحی چین و چروک های ظریف، از بین بردن جوش های فعال و آثار جوش های صورت همچنین هموارتر کردن پوست صورت، گردن و دست ها بسیار موثر میباشد.

Register to read more...
 

بیماری سالک

User Rating:  / 4
Category: دانستنی های زیبایی
Hits: 25197

 

Leishmaniasis

ليشمانيوز بيماري اي است كه توسط نيش نوعي از پشه خاكي به انسان منتقل مي شود. اين بيماري در هشتاد و هشت كشور جهان ديده شده است. همگي اين كشورها كشورهاي درحال توسعه مي باشند. اين بيماري نوعي بيماري انگلي مي باشد كه به انواع مختلفي از جمله لیشمانیوز پوستی– مخاطی، لیشمانیوز احشایی (کالاآزار) و لیشمانیوز پوستی ( سالک ) تقسیم بندی می شود.

Register to read more...
 

Page 8 of 8